Le Citron Pressé

9 t/m 12 mei 2018

Gastenboek

27 berichten op 3 pagina's
Chris Hulsbus
21-05-17 19:40:02
Het wordt warm!!


http:­//­www.­meteofrance.­com/­previsions-­meteo-­france/­reims/­51100
Laurens Ebberink
18-05-17 22:27:28
Beste mede(st)rijders voor de Citron Pressé

Ook dit jaar willen we graag vooraf een inventarisatie maken van de onderdelen die we ieder voor zich meenemen.
Daarmee kunnen we de kansen vergroten dat onze vrienden van de ons zo gewaardeerde ANWB-service problemen langs de route kunnen oplossen.

Ik heb daarvoor wederom een overzichtslijst klaargezet waarin ieder zijn beschikbare onderdelen kan opnemen.
Je kunt het “on-line” in het sheet plaatsen,
Ik heb de inschrijvingen van afgelopen jaar vanaf regel 200 laten staan, misschien kun je zo nog een hoop naar boven kopieren, dat scheelt heel veel werk.

Hierbij de link : https:­//­docs.­google.­com/­spreadsheets/­d/­1Lk0naG8HaHqKNxqYQM883aO­LamGTir4B9EcHePS8WU4/­edit#­gid=­0
groeten Laurens
l'equipe Josephine
09-04-17 07:56:11
Gies, Sees en alle anderen,

Het was weer erg gezellig gisteren. Mooi voorproefje voor het echte werk in Mei!!
Chris van Dijk
25-08-16 11:48:38
Nur keine Hemmungen! We gaan wat aan het olieverbruik doen, dus, nummers 51 en 52 en cs, geen angst, 2017 wordt de lucht beter! Tot ziens in 2017, de 50 (Marjolein en Chris)
Casper Duba
16-05-16 10:54:09
Sees, Gies en alle officials……het was weer een fantastische rally, mooie landschappen, gezellige deelnemers, gezonde spanning (behalve dan de vangrail), competitie en uiteraard de perfecte organisatie. Volgend jaar weer en we zullen met een nieuwe wissel pressé komen :-)

Bedankt!
Chris van Dijk
15-05-16 10:17:44
Bedankt, allemaal, super leuk geweest, gezellig met elkaar, wedstrijd ja, en toch ontspannen (behalve soms..), nee echt, graag weer, bedankt Suus en Gies en de officials, tot de volgende keer!
Jan-Jaap Pouwer
10-05-16 21:57:45
Ik wens jullie allemaal een fantastisch mooie Citron-Presse!! Helaas kan ik niet met Pinksteren, maar volgend jaar (met hemelvaart?) ben ik er met Johan ende AK350 zeker weer bij! Ook Gies en Sees en alle officials een hele gezellige rally gewenst. Hartelijke groeten Jan-Jaap Pouwer
Martin de Ruiter
04-04-16 12:27:28
Organisatie bedankt, wij hebben genoten van LPP. Het was (weer) erg leuk en leerzaam.
Gies Aalberts
03-04-16 20:27:55
@ Peter: Michelin 516 Alsace, Lorraine en
534 Belgique Sud, Ardenne.
Peter van Lint
31-03-16 13:20:06
Welke Michelin kaarten zijn dit jaar gebruikt?
Tonen: 5  10   20